Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013. "Investește în oameni!"

Obiective:

Organizat in doua sesiuni Modulul Marketing – studii de piata isi propune sa ofere participantelor la programul de formare elementele teoretice si practice necesare pentru a realiza studii de piata.

In prima parte participantele la programul de formare vor dobandi cunostintele si vor deprinde abilitatile necesare pentru a studia si a analiza actorii de pe piaţa, modul de utilizare si administrare a unei baze de date pentru colectarea si gestionarea informatiilor, realizarea interviurilor si obţinerea rezultatelor propuse. Partea a doua este dedicata analizei proiectului propus de fiecare dintre participante din perspectiva studiului de piata.

Scopul final al modulului este de a oferi participantului la programul de formare instrumentele necesare pentru a utiliza rezultatele studiului de piata in proiectul in elaborarea proiectului, astfel incat proiectul sa fie adaptat si sa raspunda cerintelor pietei.

 

Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei
Copyright © 2011 | Toate drepturile rezervate. Utilizand acest site, sunteti de acord cu termenii si conditiile de utilizare.